BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, August 22, 2009

satu ramadhan...

Hari ini... 22 ogos.... ramadhan kian kembali. aku meneliti setiap tubuhku... adakah aku sudah sedia berjuang?. adakah senjataku cukup untuk menjadi benteng ktk aku di medan perang..
aku mesti berani menghadapi perjuangan ini!!!.. aku mahu, perjuangan kali ini lebih baik dari perjuangan sebelumnya.. mungkin dulu aku kalah dengan musuh yangku bina sendiri... tapi kali ini aku mahu menebus kembali...
Aku susun jadualku... walaupun aku kira, aku tidak mampu melakukannya, tapi aku tetap akan berusaha hingga ketitisan akhir bulan rahmat ini...ini janjiku kepada diriku sendiri... Ya Ramadhan Kareem... aku mahu mengejarmu walaupun kau tidak mungkin berhenti walaupun sesaat..
Disaat ini juga aku mahu perlukan jemaah lain untuk membantu perjuanganku... satu perjuagan yang tidak ada penghujungnya... malah aku bertarung dengan hawa nafsuku... Ya Allah, Ampunkan dosaku... Berilah aku kekuatan untuk meneruskan pejuangan ini... kerna aku adalah hamba Mu yang lemah... Amin...

0 comments: